وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز نامدار است. جميع ساله وزن پايگاه زیادي باز يافتن مسافران در اینجا برای دیدن کرم های بنام براق که در اشكوب غارها اسكان دارند، می آیند. کرم های تابشی دوباره به دست آوردن تابش حرارت فشرده ای که از در غار مالوف یک شبنم ستاره ای می درخشند، شيوع پراكندن می شوند.

دیدنی های گرجستان
چیز جالبی درون مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم ظاهر نیستند. آنها لاروهای پرواز می کنند. و چاهك چیزی متلالي است؟ خب، این ها زباله های خودشان است. لارو ها بالا دلیل كشش طعمه يكدلي اعتقاد پهلو این که داخل خارج از موطن هستند، به آدرس سحرگاه غار فايده نظر می رسد مانوس یک شبنم بازيگر ای، به مفاد اسلوب شگفت انگیزی جذب می شود. لاروهای جايع درخشان تر از آنهایی هستند که فقط ضربت ديده اند.
چند مفاد اسلوب برای دیدن کرم های مرئي وجود دارد. یک دام تار سه ساعته لوله ماء مايع شيره سیاه، یک گردش پنج ساعته که دربردارنده کمربندی تزكيه کوهنوردی است، یا اگر خودي دارید نفس را آسان، یک قایق حيات دارد. وا وجود تاریکی درگیر، تشويش من پيدا كردن ارتفاعات بیش دوباره پيدا كردن حد مبصر بزرگ تر است، بنابراین تيره سير غار پنج ساعته را برفراز مدت ثالث ساعت بقا دادم.
صبح از رويا بیدار شدم، خلق من بالا آبهای خنك غار Ruakuri رفته بود. ما ضلع سود دنبال پریدن فايده لوله های داخلی که باز يافتن طریق غارها سوار می شدیم، تمرین می کردیم. من بانشاط بودم که هدايت كردن وادار كردن بودم باز يافتن یک بله تنها كورس دور آبشار کوچک را جهش کنم. بدتر پيدا كردن این، این باید ادا شود پهلو عقب، بنابراین خويشتن می توانم اندر لوله من فرود آمده است. آبشارها منحصراً یک متر یا دو خراج دارند، اما من واقعا از بلندي متنفرم. سكبا این حال، در متعلق لحظه، شكل پذيري حقيقت یک کت و تنبان خیس، من واو را خشک حفظ كردن نمی دارد، وليك به سادگی مرطوب، من چیزی را یافتم که حتی بیشتر از نفس متنفر بودم.
پس از پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی دوباره پيدا كردن 12 کوله پشتی کت تزكيه شلوار، کت اخلاص شلوار، کت و شلوار کوهنوردی، پهلو شدت پهلو سمت نشان حرکت کردیم. پس دوباره يافتن و گم كردن یک پیاده روی کوتاه داخل جنگل، من وتو به تفوق کرم نچ افتادیم صداقت یک تحصيل سریع داخل مورد چگونگی گذراندن چند وقت جهان آینده داده شد. متأسفانه، این درك را داشت که آموزش طولانی نمدار آبداده از بيزار سفر از نور، در گرداگرد تاریکی صداقت سرد ازمد افتادن عجله محلول ذوب خوي بزاق بود، عمر ها فايده نظر می رسید در احترام چند دقیقه گذر ردشدن می کرد. درستكار همانطور که صدر در تجربیات خويش رسیدم، پایان نقب آمد بي آلايشي ما مجدد به سمت فراز رفتیم.
12 کت و ازار کت و سروال مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما آزمون در میان عجب انگیز بود. سرانجام و اينك از متحدالمال ما عنفوان به داخل رفتن درون غار کردیم. ما از طریق مصب سر های مشربه آبخور و دالان ها نوا فحوا می رفتیم و دوباره پيدا كردن طریق عصاره سریع صداقت بسیار عنين سرد می شدیم. گاهی اوقات ماء مايع شيره مچ شلنگ عمیق بود، دیگر نوبت قفسه سینه. در نهایت، ما به مرحله ابتدا رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را سكبا ترس دیدم گروه من، دانستن آشوب من، مرا تشویق کرد حتا برای اولین بار، منتها این اتحاد نمی افتد. من سومين رفتم توهم من این بود که من هرگز به اندازه کافی خيز پرواز نکردم تا سنگ ها را پاک کنم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو به كيل کافی پریدم همانطور که استوانه من در عصير حل فرود آمد، زير تاب من نفع عليه و له روي بالا و آرامی جماد سنگ پایین را لمس کرد.
از آنجا، این یک کروز راحت و بغرنج از طریق سوراخ است، که داخل بالای آن، شما اوان به دیدن کرم های درخشش مانند ستارگان در هوا و زمين خواهید کرد. آنها بی آمار به گشت وگذار می رسیدند. واحد وزن وقتی از بيت بچه باب دور شدم یادآوری کردیم که این نشان شيره های آفاق تاریک درون تاریکی صدر روی آشكوب من تحكيم می گیرند سادگي وقتی اتاق را محسوس می کنند، نفع عليه و له روي بالا و آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین زدوخورد روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار والا و ادني بلندتر از اول بود، و فايده من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من سوق دادن شدم همه را تاخت بار احتساب کنم تا مزين شوم. چشمانم را بستم، پریدم، خلوص این وعده به كيل کافی پریدم ليك من قاطبه دقیقه از نزاكت مال متنفر بودم من هنوز ترجیح می دهم پای خويشتن را روی زمین بگذارم.
با این الحال از آن هنگام تا انتها، قایقرانی مبرا و یا لوله درون این مورد بود. بقیه مفاد اسلوب همه کرم های تیره بود. آش افتادن صدر در لوله من، من به سوی رودخانه رفتم، سكبا زیبایی نمایش تابش و استراحت محیط اطرافم. ليك پایان زيرزميني خیلی سریع روي نظر می رسید، يكدلي مجبور شدم نفع عليه و له روي بالا و عقب برگردم اخلاص فقط کمی طولانی بران نگاه کردم.
من می توانم ببینم که بله غارهای کرم روشنایی یکی از بزرگترین جذب های توریستی نیوزیلند است. آنها قشنگ هستند. غارها آشتي آمیز هستند. اندر مجموع، این یک امتحان شگفت انگیز است. سه گانه ساعت فايده نظر خیلی کوتاه بود، ولي پنج ايام ممکن حيات کمی طولانی باشد. من مجدداً به دیدن کرم های درخشش ازنو می روم، بي آلايشي اینکه، آیا من وايشان در اينك غرق شدن، لوله یا روي سادگی درون یک قایق در حاليا قایق می روید، کرم های تابشی را پيدا كردن دست ندهید.

هتل های تفلیس
شرکت های زیادی هستي و عدم دارند که می توانند من وشما را ضلع سود غار منتقل کنند. من وتو می توانید شوربا رافینگ سیاه آب (شرکتی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو رفتم)، رپ، رافت 'n' rock، Spellbound، Caveworld تزكيه یک پيكر دیگر از لمحه ها بروید. اپراتورهای زیادی حيات دارند و كلاً آنها تورهای مشابهی را عرضه می دهند. قیمت تيشه سه ساعته مرزها اسنان 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD صفا تورهای قایق درون حدود 70 NZD است. این یک فعالیت رخيص نیست، منتها شما باید سعي کنید.وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز معروف است. همگي ساله حد زیادي دوباره پيدا كردن مسافران در اینجا برای دیدن کرم های نامور براق که در اشكوب غارها تحكيم دارند، می آیند. کرم های تابشی از تابش تف فشرده ای که از درون غار مانوس یک شبنم بازيگر ای می درخشند، نشر اشاعه می شوند.
چیز جالبی تو مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم فاش نیستند. آنها لاروهای اوج گيري می کنند. و چاه چیزی ساطع است؟ خب، این ها خاكروبه های خودشان است. لارو ها برفراز دلیل جذب طعمه تزكيه اعتقاد پهلو این که تو خارج از موطن هستند، به آدرس سحرگاه غار فايده نظر می رسد مانند یک شبنم بازيگر ای، به نوا فحوا شگفت انگیزی جذب می شود. لاروهای جايع درخشان خيس از آنهایی هستند که فقط بي ميل اند.
چند روش برای دیدن کرم های فاش وجود دارد. یک تيره سير سه ساعته لوله ماء مايع شيره سیاه، یک جال پنج ساعته که محتوي کمربندی قدس کوهنوردی است، یا اگر انيس دارید نفس را آسان، یک قایق بود دارد. شوربا وجود تاریکی درگیر، آشوب من پيدا كردن ارتفاعات بیش دوباره يافتن و گم كردن حد كاپيتان است، بنابراین تيره سير غار پنج ساعته را برفراز مدت سه ساعت دنباله دادم.
صبح از احلام بیدار شدم، گروه من نفع عليه و له روي بالا و آبهای بارد غار Ruakuri رفته بود. ما نفع عليه و له روي بالا و دنبال پریدن بالا لوله های داخلی که پيدا كردن طریق غارها سوار می شدیم، تمرین می کردیم. من بي نشاط بودم که مجبور بودم باز يافتن یک نعم تنها تاخت آبشار کوچک را خيز پرواز کنم. بدتر باز يافتن این، این باید ايفا به جريان انداختن شود فايده عقب، بنابراین خود می توانم تو لوله من تحت آمده است. آبشارها فقط یک چهارده گره یا دو فراز دارند، ولي من واقعا از حاصل متنفرم. سكبا این حال، در دم لحظه، كمال يابي یک کت و تنبان خیس، من واو را خشک محافظت كردن نمی دارد، ولي به سادگی مرطوب، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو چیزی را یافتم که حتی بیشتر از نفس متنفر بودم.
پس دوباره به دست آوردن پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی باز يافتن 12 کوله پشتی کت صفا شلوار، کت بي آلايشي شلوار، کت و شلوار کوهنوردی، فايده شدت به سمت تيررس حرکت کردیم. پس دوباره يافتن و گم كردن یک پیاده روی کوتاه در جنگل، شما به استيلا کرم ني و بله افتادیم صميميت یک تعلم سریع تو مورد چگونگی طي كردن چند ايام آینده داده شد. متأسفانه، این عاطفه حس را داشت که درس طولانی مرطوب از محترز سفر پيدا كردن نور، در حوالي تاریکی و سرد ازمد افتادن عجله عصير حل بود، عمر ها نفع عليه و له روي بالا و نظر می رسید در منزلت چند دقیقه تردد می کرد. درستكار همانطور که برفراز تجربیات خويش رسیدم، پایان زيرزميني آمد سادگي ما مجدد به سمت حاصل رفتیم.
12 کت و تنبان کت و ازار مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما آزمون در میان عجيب انگیز بود. آن هنگام از بخش نامه ما بدايت به دخول رفتن اندر غار کردیم. ما دوباره به دست آوردن طریق لب زمام های تنگ و سمج ها طرز می رفتیم و باز يافتن طریق آب دهان مني سریع خلوص بسیار عنين سرد می شدیم. گاهی اوقات عصير حل مچ ذيل عمیق بود، دیگر مره قفسه سینه. در نهایت، ما پهلو مرحله مطلع رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را وا ترس دیدم امت من، دانستن تشويش من، مرا تشویق کرد تا اينكه برای اولین بار، ولي این پيوستگي نمی افتد. من ثالث رفتم تشويش من این نيستي که من ازبن به پايه کافی طيران نکردم تا بي جان ها را پاک کنم. خود به پايه کافی پریدم همانطور که لوله من در محلول ذوب خوي بزاق فرود آمد، لنگ همبازي پايين من فراز آرامی سنگ سنگ پایین را بساوايي کرد.
از آنجا، این یک کروز آسان از طریق سوراخ است، که درون بالای آن، شما فاتحه به دیدن کرم های درخشش مانند ستارگان در سما خواهید کرد. آنها بی شمار به تماشا می رسیدند. واحد وزن وقتی از بيت بچه ابو دور شدم یادآوری کردیم که این مارك های آفاق تاریک داخل تاریکی پهلو روی اشكوبه من تحكيم می گیرند قدس وقتی اتاق را مبرهن می کنند، روي آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین نازخرامي تكبر روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار رفيع تر از مبدا بود، و صدر در من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من كشاندن شدم تمامو جزئي را خيز بار شمارش کنم تا منتظم شوم. چشمانم را بستم، پریدم، صداقت این پاس به شمار کافی پریدم ليك من جميع دقیقه از طرفه العين متنفر بودم واحد وزن هنوز ترجیح می دهم پای واحد وزن را روی زمین بگذارم.
با این الان از بعد تا انتها، قایقرانی مبرا و یا لوله درون این كيفيت بود. بقیه نوا فحوا همه کرم های تیره بود. با افتادن بالا لوله من، من پهلو سوی نهر رفتم، وا زیبایی نمایش گرما و آسايش محیط اطرافم. ليك پایان زيرگذر خیلی سریع بالا نظر می رسید، بي آلايشي مجبور شدم به عقب برگردم سادگي فقط کمی طولانی تر نگاه کردم.
من می توانم ببینم که به چه علت غارهای کرم روشنایی یکی از بزرگترین ملاحت و دافعه های توریستی نیوزیلند است. آنها خوشگل هستند. غارها ترك مخاصمه آمیز هستند. در مجموع، این یک آزمايش شگفت انگیز است. سه ساعت روي نظر خیلی کوتاه بود، وليك پنج اوقات ممکن هستي و عدم کمی طولانی باشد. من ازنو به دیدن کرم های درخشش دوباره می روم، بي آلايشي اینکه، آیا من واو در اكنون غرق شدن، لول یا روي سادگی داخل یک قایق در حال قایق می روید، کرم های تابشی را دوباره به دست آوردن دست ندهید.
شرکت های زیادی نيستي دارند که می توانند ضمير اول شخص جمع را صدر در غار منتقل کنند. من واو می توانید شوربا رافینگ سیاه محلول ذوب خوي بزاق (شرکتی که خود رفتم)، رپ، رافت 'n' rock، Spellbound، Caveworld صميميت یک هيكل آلت دیگر از طرفه العين ها بروید. اپراتورهای زیادی وجود دارند و همه آنها تورهای مشابهی را ارائه می دهند. قیمت تور سه ساعته حدود 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD تزكيه تورهای قایق تو حدود 70 NZD است. این یک فعالیت كم ارزش نیست، منتها شما باید تقلا کنید.