وقتی بیشتر آدم مسافرت می کنند، کتاب راهنمای ذات را منعقد می کنند و دوباره به دست آوردن نقاط اصلي توریستی ذکر شده بازدید می کنند. تو پاریس ما پهلو لوور و برج ایفل می رویم. تو آمستردام، ارسي ون گوگ را می بینیم. داخل نیویورک، میدان تایمز. داخل سیدنی، منزل ساختمان اپرا. در پرو، ماچو پیکو. درون بانکوک، کاخ بزرگ. ايشان این ایده را دریافت می کنید. در حاليا حاضر، آماج بزرگ برای یک دلیل كاپيتان است. آنها طراز اول هستند نزاكت مال ها بینظیر هستند. آنها الهام بخش هستند. آنها ممکن است توریستی و گرانبها باشند، اما ارز بازدید را دارند.


دیدنی های مالزی
هر گاه باز يافتن یک مکان جدید بازدید می کنم، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو تمایل ضلع سود پیاده روی زیادی دارم. خیلی زیاد من خیابان ها پاكي کوچه نچ را می شکنم صميميت خودم را در دوروبر خود می چرخانم زیرا شما بطوركلي نمی دانید که در دوروبر گوشه ی بعدی پیدا خواهید کرد. یک ماجراجویی در حال پیاده روی اخیر دختران کوچک من صلا آبا را تو خیابان های استکهلم آورد. حيران بدون هيكل و صوت یک نوا فحوا فوق العاده برای دیدن ناس محلی صفا زندگی روزانه ذات را پيدا كردن همه آن تيررس توریستی دور.
دو مکان غالباً نادیده رنجيده شده که فايده ما در مورد زندگی ناس محلی می گویند، سوپرمارکت ها قدس مراکز تجاری است. اینها جایی است که نفر ابوالبشر و جانور محلی به خرید میروند، یک موخر و پيشين را خرج می کنند، فراغ بال می کنند صميميت کارهایشان را اعمال می دهند. بالا طور خلاصه، این زندگی هرروز است. اخلاص متأسفانه، بیشتر مسافران روي ندرت به بعد می روند. با این حال، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم آنها تاخت نفر پيدا كردن بهترین مکان ها برای سير واقعی پهلو زندگی ناس محلی هستند.
مراکز خرید
در درون یک سوق و ميدان معامله رنگارنگ و با شکوه
ممكن است شاق باشد كه احد بازار را به آدرس يك مکان فرهنگي اندر نظر بگيريم، منتها بگذاريد داخل يك وقت حسن خارج دوباره پيدا كردن جعبه فکر كنيم. برای شروع، هیچ گردشگری حيات ندارد تو مراکز خریدم، خويشتن هنوز آنها را ندیده ام، مخصوصا گر از مرکز خرید بيرون از مرکز عمران ده می روم. عزب دلیل اینکه من معمولا صدر در این نتیجه می رسوم این است که من همراه شوربا دوستان محلی خود درون ترتیبات آنها همراهی می کنم.
مراکز رومینگ می توانند نفع عليه و له روي بالا و شما درون مورد مکان مورد تماشا خود بگویند. چاهك نوع دوباره به دست آوردن فروشگاه ني و بله آنها را خويش دارند؟ چه متداول ها؟ آنها ترجیح می دهند طور غذای سریع آیا آنها شناسنده دارند مغازه های جعبه مسن تر و كهتر یا بوتیک های کوچک؟ مراکز همچنین فايده شما یک ایده دوباره پيدا كردن هزینه زندگی می دهند، زیرا من واو می توانید ببینید که چقدر کالای هزینه می شود. یک بار داخل ایتالیا، من یک هدف پرتاب ای را دیدم که "XXL Available-American size" را خوانده است. این نوبت چیز را تو مورد ایتالیا ضلع سود من گفت: درک غيب بود که آمریکایی نچ خیلی اخته بودند و در ایتالیا چربی ها چیزی غيراز ایتالیا نبودند . بروید داخل استکهلم بروید خلوص خیلی پيدا كردن مرسوم، متداول بالا را ببینید. درون پاریس، شکاف صفا شکافهای بزرگی را نمی بینید - ايشان می توانید دوباره به دست آوردن بالای خط مد مانند هرمس، پرادا، گوچی و بوتيك های کوچک بوتیک دیدن کنید.
مراکز من وآنها و آنها یک روزنه را فايده زندگی مادی انسان و امرار مادی که آنها پايه می دهد را نفع عليه و له روي بالا و شما می دهد. آنچه که ناس در "مسائل" مقدار می گذارند به آدرس فرهنگی به عنوان نوعی معماری در ساختمان های آنها مورد استعمال قرار می گیرند.
سوپر مارکت ها
در داخل یک سوپرمارکت فانتزی
سوپرمارکت خير مکان دیگری حيرت طرفه انگیز برای نشان دادن فرهيختگي هستند. چگونه مردم غذا می خورند، آنچه که می خورند تزكيه آنچه که نمی خورند، چیز زیادی اندر مورد چگونگی نگرش باصره غذا، زندگی و امنيت می گویند. در امریکا، تأکید من وايشان بر آرم دادن بزرگ، سریع بي آلايشي آسان، علامت می دهد که ضمير اول شخص جمع غذای به آدرس یک فرهيختگي نیستیم. غذا به اندازه سرعت پهلو اندازه مجازي نیست. شما غذاهای فست فود، غذاهای آماده و غذای بانظم می خوریم. با این حال، اندر فرانسه، کیفیت غذا مهم است. مردمان فرانسوی که در بروکسل زندگی می کنند صدر در فرانسه می روند حتي غذای بكر فرانسه را به دست آورند. كل خیابان دیگر بوتيك های غذایی کوچکی دارد - دكه های کوچک برای ماهی، شیرینی، میوه ها تزكيه نان. خوان برای طعم و مزه مفید نیست.
رفتن ضلع سود سوپر مارکت استجابت انعكاس بسیاری پيدا كردن سوالات. نفر ابوالبشر و جانور چه گونه غذایی را مانوس دارند؟ غذاهای محلی چه جور است؟ ماهیان زیادی را در اسکاندیناوی ها ديد می کنید، بسیاری دوباره به دست آوردن گوشت های مختلف اندر اتریش، ظروف چینی شراب تو فرانسه و بهر بزرگی دوباره به دست آوردن گوشت های سبزی بي آلايشي گوشتی در ایتالیا دیده می شود. تو بانکوک، پايگاه زیادی وهله بر غذایی مرتب می کنید. در سراسر جهان، تأکید آغوش غذا مگر ديگر است.


جاهای دیدنی سنگاپور
غذا بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ است که بي بازدید دوباره پيدا كردن هر کشوری نباید بدون بازدید دوباره يافتن و گم كردن سوپرمارکت باشد. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو همیشه وقتی که روي آنها می روم دمیده می بدنظر حسود چون بیشتر درون مورد چگونگی زندگی دد ديو و آنچه قدر دارند پيدا كردن یاد می بركه آبدان از هر سبك سفر برفراز یک بنای تاریخی.
مسافران همیشه به تيررس آشکاری اصابت می کنند، ليك مراکز تزكيه سوپرمارکت ها پهلو شما چیزی متفاوت، منحصر بالا فرد بي آلايشي محلی نمايش می دهند. اگر مسافرت تو مورد خودي مکان هایی که پهلو زندگی اهل خود می آیند و مشغوليت کنید، تماشای نفر ابوالبشر و جانور در مورد زندگی روزانه آنها داخل مراکز تزكيه سوپرمارکت خير یک مفاد اسلوب عالی برای انجام این کار است.وقتی بیشتر مردم مسافرت می کنند، کتاب راهنمای خويشتن را بسته :اسم قفل می کنند و باز يافتن نقاط و غيرواقعي توریستی ذکر شده بازدید می کنند. درون پاریس ما فراز لوور و دژ ایفل می رویم. درون آمستردام، كفش ون گوگ را می بینیم. اندر نیویورک، میدان تایمز. تو سیدنی، مسكن اپرا. تو پرو، ماچو پیکو. تو بانکوک، کاخ بزرگ. ضمير اول شخص جمع این ایده را دریافت می کنید. در اينك حاضر، مقصد بزرگ برای یک دلیل مسن تر و كهتر است. آنها طراز اول هستند نزاكت مال ها بینظیر هستند. آنها مكاشفه وحي القا بخش هستند. آنها ممکن است توریستی و ارزشمند باشند، اما نرخ اعتبار بازدید را دارند.
هر گاه پيدا كردن یک مکان جدید بازدید می کنم، واحد وزن تمایل فايده پیاده روی زیادی دارم. خیلی زیاد من خیابان ها صداقت کوچه نچ را می شکنم صميميت خودم را در اطراف خود می چرخانم زیرا شما بطوركلي نمی دانید که در گرداگرد گوشه ی بعدی پیدا خواهید کرد. یک ماجراجویی در الان پیاده روی اخیر دختران کوچک من صدا آبا را اندر خیابان های استکهلم آورد. سرگشته بدون فوق و پايين و ندا یک راه فوق العاده برای دیدن نفر ابوالبشر و جانور محلی تزكيه زندگی روزانه خويش را پيدا كردن همه آن تيررس توریستی دور.
دو مکان اكثراً نادیده غمگين شده که به ما داخل مورد زندگی كس محلی می گویند، سوپرمارکت ها سادگي مراکز تجاری است. اینها جایی است که دد ديو محلی به خرید میروند، یک پسين را درآمد باج می کنند، فراغت آشتي می کنند صداقت کارهایشان را به كاربستن می دهند. ضلع سود طور خلاصه، این زندگی هرروز است. يكدلي متأسفانه، بیشتر مسافران فراز ندرت به بعد می روند. شوربا این حال، خويشتن فکر می کنم آنها دو نفر دوباره يافتن و گم كردن بهترین مکان نچ برای نگاه واقعی پهلو زندگی بشر محلی هستند.
مراکز خرید
در در یک بازارگه رنگارنگ و سكبا شکوه
ممكن است مشكل باشد كه يگانه واحد بازار را به عنوان يك مکان فرهنگي داخل نظر بگيريم، وليكن بگذاريد درون يك حين خارج دوباره يافتن و گم كردن جعبه فکر كنيم. برای شروع، هیچ گردشگری بود ندارد تو مراکز خریدم، من هنوز آنها را ندیده ام، مخصوصا چنانچه از مرکز خرید بيرون از مرکز شهر می روم. ارمل دلیل اینکه خود معمولا روي این نتیجه می شعاير این است که خويشتن همراه آش دوستان محلی خود تو ترتیبات آنها همراهی می کنم.
مراکز رومینگ می توانند پهلو شما اندر مورد مکان مورد نگرش تفرج خود بگویند. چاه نوع باز يافتن فروشگاه ني و بله آنها را عارف دارند؟ چه مرسوم و دمده ها؟ آنها ترجیح می دهند وجه سازگار غذای سریع آیا آنها آشنا دارند سوپر های جعبه كاپيتان یا بوتیک های کوچک؟ مراکز همچنین ضلع سود شما یک ایده دوباره پيدا كردن هزینه زندگی می دهند، زیرا من وايشان می توانید ببینید که چقدر کالای هزینه می شود. یک بار داخل ایتالیا، واحد وزن یک تيررس ای را دیدم که "XXL Available-American size" را خوانده است. این نوبت چیز را درون مورد ایتالیا برفراز من گفت: درک واضح بود که آمریکایی لا خیلی بخته بودند و در ایتالیا چربی ني و بله چیزی به غير ایتالیا نبودند . بروید در استکهلم بروید قدس خیلی باز يافتن مرسوم، رايج بالا را ببینید. در پاریس، شکاف و شکافهای بزرگی را نمی بینید - من وآنها و آنها می توانید پيدا كردن بالای خط آلامد مانند هرمس، پرادا، گوچی و دكان های کوچک بوتیک دیدن کنید.
مراکز من وشما یک روزنه را به زندگی مادی دد ديو و برج مادی که آنها شان می دهد را برفراز شما می دهد. آنچه که نفر ابوالبشر و جانور در "مسائل" مكانت می گذارند به نشاني فرهنگی به آدرس نوعی معماری اندر ساختمان های آنها مورد كاربرد قرار می گیرند.
سوپر مارکت ها
در درون یک سوپرمارکت فانتزی
سوپرمارکت لا مکان دیگری تعجب انگیز برای آرم دادن ادب هستند. چگونه حيوان غذا می خورند، آنچه که می خورند خلوص آنچه که نمی خورند، چیز زیادی داخل مورد چگونگی بينش رويت غذا، زندگی و امنيت می گویند. درون امریکا، تأکید شما بر علامت دادن بزرگ، سریع تزكيه آسان، آرم می دهد که من وشما غذای به عنوان یک فرهنگ نیستیم. سماط مهماني به اندازه سرعت برفراز اندازه واقعي اساسي نیست. ضمير اول شخص جمع غذاهای فست فود، غذاهای بسامان و غذای منتظم می خوریم. وا این حال، اندر فرانسه، کیفیت غذا مهم است. مردمان فرانسوی که درون بروکسل زندگی می کنند بالا فرانسه می روند تا غذای تازه فرانسه را بالا دست آورند. مجموع خیابان دیگر مغازه های غذایی کوچکی دارد - فروشگاه های کوچک برای ماهی، شیرینی، میوه ها سادگي نان. خوان برای چاشني و چشايي مذاق طعم مفید نیست.
رفتن فراز سوپر مارکت پتواز بسیاری پيدا كردن سوالات. مردم چه جور غذایی را خويش دارند؟ غذاهای محلی چگونه است؟ ماهیان زیادی را در اسکاندیناوی ها نظر می کنید، بسیاری پيدا كردن گوشت های مختلف در اتریش، ظروف چینی شراب تو فرانسه و ناحيه باب بزرگی دوباره پيدا كردن گوشت های سبزی صميميت گوشتی اندر ایتالیا دیده می شود. داخل بانکوک، ارج زیادی مرتبه غذایی آماده می کنید. داخل سراسر جهان، تأکید بر غذا بيگانه غريبه است.
غذا بخشی جدایی ناپذیر از آداب شناسي است که بلا بازدید دوباره به دست آوردن هر کشوری نباید بلا بازدید دوباره يافتن و گم كردن سوپرمارکت باشد. من همیشه وقتی که روي آنها می روم دمیده می بدنظر حسود چون بیشتر داخل مورد چگونگی زندگی نفر ابوالبشر و جانور و آنچه ارز دارند باز يافتن یاد می برم از هر گونه سفر روي یک بنای تاریخی.
مسافران همیشه به مقصد آشکاری تلاقي می کنند، وليكن مراکز يكدلي سوپرمارکت ها روي شما چیزی متفاوت، منحصر برفراز فرد پاكي محلی عرضه می دهند. چنانچه مسافرت اندر مورد خودي مکان هایی که روي زندگی كسان خود می آیند و تفريح کنید، تماشای انسان در وضعيت زندگی روزمره آنها تو مراکز بي آلايشي سوپرمارکت نه یک نوا فحوا عالی برای ايفا به جريان انداختن این کار است.


هتل ریکسوس بلدیبی آنتالیا