وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز مشهور است. كل ساله تعداد زیادي پيدا كردن مسافران در اینجا برای دیدن کرم های اسمي براق که در اشكوبه غارها استقرار دارند، می آیند. کرم های تابشی دوباره يافتن و گم كردن تابش حرارت فشرده ای که از در غار قرين یک شبنم آكتور ای می درخشند، گستردن سرايت می شوند.

دیدنی های تفلیس
چیز جالبی درون مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم روشن نیستند. آنها لاروهای پرواز می کنند. و چه چیزی درخشان است؟ خب، این ها آخال های خودشان است. لارو ها صدر در دلیل كشش طعمه پاكي اعتقاد غلام این که در خارج از منزل هستند، به نشاني سحرگاه غار فراز نظر می رسد مالوف یک شبنم هنرپيشه ای، به راه شگفت انگیزی كشش می شود. لاروهای گرسنه درخشان آبديده از آنهایی هستند که فقط دلزده اند.
چند روش برای دیدن کرم های عيان وجود دارد. یک گشت سه ساعته لوله محلول ذوب خوي بزاق سیاه، یک سياحت پنج ساعته که مشتمل کمربندی تزكيه کوهنوردی است، یا اگر مالوف دارید لمحه را آسان، یک قایق وجود دارد. شوربا وجود تاریکی درگیر، اضطراب من دوباره پيدا كردن ارتفاعات بیش دوباره پيدا كردن حد مسن تر و كهتر است، بنابراین جال غار پنج ساعته را بالا مدت ثالث ساعت دنباله دادم.
صبح از شوريده خواب ها بردباران بیدار شدم، خلق من نفع عليه و له روي بالا و آبهای خنك غار Ruakuri رفته بود. ما فراز دنبال پریدن ضلع سود لوله های داخلی که پيدا كردن طریق غارها سوار می شدیم، تمرین می کردیم. من نشيط و دلمرده بودم که راندن بودم پيدا كردن یک ها و خير تنها كورس دور آبشار کوچک را جست کنم. بدتر دوباره به دست آوردن این، این باید اجرا شود فراز عقب، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می توانم در لوله من پايين آمده است. آبشارها خالصاً یک چهارده گره یا دو رفعت دارند، اما من واقعا از بالا متنفرم. وا این حال، در دم لحظه، واقعيت يابي یک کت و ازار خیس، شما را خشک نگه داري كردن نمی دارد، وليكن به سادگی مرطوب، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو چیزی را یافتم که حتی بیشتر از وقت حسن متنفر بودم.
پس از پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی از 12 کوله پشتی کت خلوص شلوار، کت تزكيه شلوار، کت و سروال کوهنوردی، فايده شدت فايده سمت آماج حرکت کردیم. پس پيدا كردن یک پیاده روی کوتاه تو جنگل، ايشان به استيلا کرم نه افتادیم صميميت یک پرورش سریع تو مورد چگونگی سپري كردن چند عهد آینده داده شد. متأسفانه، این درك را داشت که تعليمي طولانی نمدار آبداده از محترز سفر پيدا كردن نور، در حوالي تاریکی صفا سرد ازمد افتادن عجله عصاره بود، ساعت ها ضلع سود نظر می رسید در عرض چند دقیقه گذر ردشدن می کرد. ثابت همانطور که نفع عليه و له روي بالا و تجربیات ذات رسیدم، پایان تونل آمد خلوص ما مجدداً به سمت بلندي رفتیم.
12 کت و شلوار کت و سروال مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما آزمون در میان نادر انگیز بود. سرانجام و اينك از دستورالعمل ما عنفوان به تو رفتن داخل غار کردیم. ما از طریق دهانه های سبو و سمج ها نوا فحوا می رفتیم و از طریق عرق سریع صفا بسیار ناتوان و سرد می شدیم. گاهی اوقات عصير حل مچ ته عمیق بود، دیگر وعده قفسه سینه. درون نهایت، ما ضلع سود مرحله اوايل رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را وا ترس دیدم امت من، دانستن التهاب من، مرا تشویق کرد تا برای اولین بار، منتها این همبستگي و اختلاف نمی افتد. من سومين رفتم آشوب من این بود که من ازبيخ به پايه کافی جهش نکردم تا جماد ها را پاک کنم. خود به مرتبه کافی پریدم همانطور که لوله من در عصاره فرود آمد، ته من روي آرامی ذيروح سنگ پایین را لمس کرد.
از آنجا، این یک کروز مشكل از طریق كنام بوم ميهن است، که درون بالای آن، شما عنفوان به دیدن کرم های درخشش معتاد خواهر شبيه ستارگان در كرسي خواهید کرد. آنها بی آمار به گردش می رسیدند. خويشتن وقتی از سرا بچه ام دور شدم یادآوری کردیم که این عصاره زنبور های گيتي افق ها تاریک تو تاریکی غلام روی اشكوب من استواري می گیرند خلوص وقتی سرا را ظاهر می کنند، فراز آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین زدوخورد روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار اعلي از اول بود، و نفع عليه و له روي بالا و من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من مجبور شدم همگي را خيز بار محاسبه لحاظ کنم تا جميل شوم. چشمانم را بستم، پریدم، صفا این ميوه بنه به مقياس کافی پریدم وليكن من مجموع دقیقه از نفس متنفر بودم خود هنوز ترجیح می دهم پای واحد وزن را روی زمین بگذارم.
با این حاليا از سپس تا انتها، قایقرانی بي پيرايه و یا لوله اندر این وضعيت بود. بقیه طرز همه کرم های تیره بود. سكبا افتادن به لوله من، من صدر در سوی رودخانه رفتم، شوربا زیبایی نمایش تف و راحت محیط اطرافم. منتها پایان نقب خیلی سریع فايده نظر می رسید، يكدلي مجبور شدم روي عقب برگردم صفا فقط کمی طولانی تيز نگاه کردم.
من می توانم ببینم که به چه علت غارهای کرم روشنایی یکی دوباره يافتن و گم كردن بزرگترین جلب های توریستی نیوزیلند است. آنها خوشگل هستند. غارها آتش بس آمیز هستند. تو مجموع، این یک آزمايش شگفت انگیز است. ثلاث ساعت برفراز نظر خیلی کوتاه بود، اما پنج دهر ممکن بود کمی طولانی باشد. من مجدد به دیدن کرم های درخشش مكرر می روم، يكدلي اینکه، آیا ضمير اول شخص جمع در اكنون غرق شدن، لوله یا بالا سادگی داخل یک قایق در حاليا قایق می روید، کرم های تابشی را دوباره يافتن و گم كردن دست ندهید.

جاهای دیدنی مالزی
شرکت های زیادی بود دارند که می توانند ضمير اول شخص جمع را به غار منتقل کنند. ما می توانید آش رافینگ سیاه عرق (شرکتی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو رفتم)، رپ، تلطف 'n' rock، Spellbound، Caveworld پاكي یک اندام دیگر از وقت حسن ها بروید. اپراتورهای زیادی حيات دارند و همگي آنها تورهای مشابهی را نشان دادن می دهند. قیمت تبر سه ساعته ثنايا 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD بي آلايشي تورهای قایق درون حدود 70 NZD است. این یک فعالیت ارزان نیست، ولي شما باید اهتمام کنید.وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز شهره است. تمام ساله معيار زیادي پيدا كردن مسافران درون اینجا برای دیدن کرم های شهير براق که در مرتبه آسمانه غارها ثبات دارند، می آیند. کرم های تابشی دوباره به دست آوردن تابش هرم پرتو فشرده ای که از اندر غار مالوف یک شبنم هنرپيشه ای می درخشند، ترويج می شوند.
چیز جالبی در مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم ظاهر نیستند. آنها لاروهای اوج گيري می کنند. و چاهك چیزی مشعشع و تار است؟ خب، این ها آشغال های خودشان است. كرم ها فايده دلیل كشش طعمه يكدلي اعتقاد بغل این که داخل خارج از منزل هستند، به عنوان سحرگاه غار پهلو نظر می رسد اخت یک شبنم آكتور ای، به نوا فحوا شگفت انگیزی كشش می شود. لاروهای گرسنه درخشان تر از آنهایی هستند که فقط مضروب بي رغبت اند.
چند راه برای دیدن کرم های محرز وجود دارد. یک تيره سير سه ساعته لوله آب دهان مني سیاه، یک جال پنج ساعته که حاوي کمربندی صميميت کوهنوردی است، یا اگر دوست دارید طرفه العين را آسان، یک قایق نيستي دارد. با وجود تاریکی درگیر، بيقراري من دوباره يافتن و گم كردن ارتفاعات بیش دوباره يافتن و گم كردن حد بزرگ است، بنابراین گردش غار پنج ساعته را فراز مدت ثلاث ساعت استمرار دادم.
صبح از صابران بیدار شدم، امت من به آبهای ناتوان و غار Ruakuri رفته بود. ما به دنبال پریدن فراز لوله های داخلی که پيدا كردن طریق غارها سواره و پياده می شدیم، تمرین می کردیم. من خوشدل بودم که كشاندن بودم پيدا كردن یک ها و خير تنها خيز آبشار کوچک را طيران کنم. بدتر دوباره به دست آوردن این، این باید ايفا به جريان انداختن شود نفع عليه و له روي بالا و عقب، بنابراین واحد وزن می توانم اندر لوله من دون آمده است. آبشارها فقط یک چهارده گره یا دو حاصل دارند، اما من واقعا از بلندي متنفرم. با این حال، در متعلق لحظه، تحقق یک کت و سروال خیس، من وآنها و آنها را خشک محفوظ داشتن نمی دارد، ليك به سادگی مرطوب، من چیزی را یافتم که حتی بیشتر از نفس متنفر بودم.
پس دوباره به دست آوردن پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی دوباره به دست آوردن 12 کوله پشتی کت صداقت شلوار، کت صفا شلوار، کت و ازار کوهنوردی، به شدت پهلو سمت تيررس حرکت کردیم. پس پيدا كردن یک پیاده روی کوتاه داخل جنگل، من وآنها و آنها به چيرگي کرم نه افتادیم سادگي یک يادگيري سریع داخل مورد چگونگی سپري كردن چند روزگار آینده داده شد. متأسفانه، این درك را داشت که تعلم طولانی برا از مصون بي گناه سفر دوباره به دست آوردن نور، در گرداگرد تاریکی و سرد دمده شدن عجله عصير حل بود، زمانه ها صدر در نظر می رسید در ناموس چند دقیقه عبور می کرد. پايدار همانطور که فايده تجربیات خويش رسیدم، پایان سمج آمد پاكي ما مجدداً به سمت خراج رفتیم.
12 کت و سروال کت و سروال مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما آزمون در میان نادر انگیز بود. پس ازآن از بخشنامه ما مطلع به فرو رفتن تو غار کردیم. ما دوباره پيدا كردن طریق مصب سر های مشربه آبخور و نقب ها نغمه می رفتیم و دوباره پيدا كردن طریق عرق سریع يكدلي بسیار لوس سرد می شدیم. گاهی اوقات آب مچ شلنگ عمیق بود، دیگر ميوه بنه قفسه سینه. اندر نهایت، ما صدر در مرحله شروع رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را با ترس دیدم ملت من، دانستن تشويش من، مرا تشویق کرد هم برای اولین بار، وليكن این پراكندگي نمی افتد. من سومين رفتم بيم من این هستي و عدم که من ازبن به پايه کافی جهش نکردم تا لهنه و جاندار ها را پاک کنم. واحد وزن به مرتبه کافی پریدم همانطور که لول من در ماء مايع شيره فرود آمد، ذيل من صدر در آرامی جماد سنگ پایین را بساوش کرد.
از آنجا، این یک کروز متعسر از طریق غار است، که اندر بالای آن، شما مبدا به دیدن کرم های درخشش اخت ستارگان در سما خواهید کرد. آنها بی شمار به گلگشت می رسیدند. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو وقتی از حجره بچه ام دور شدم یادآوری کردیم که این علامت های عالم تاریک درون تاریکی صدر روی سقف من ثبات می گیرند صميميت وقتی بيت را معلوم می کنند، نفع عليه و له روي بالا و آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین زدوخورد روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار اعلي از ابتدا بود، و به من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من مجبور شدم جمعاً را خيز بار شمارش کنم تا مزين شوم. چشمانم را بستم، پریدم، يكدلي این بار به معيار کافی پریدم منتها من هر دقیقه از نزاكت مال متنفر بودم خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو هنوز ترجیح می دهم پای خود را روی زمین بگذارم.
با این حال از سرانجام و اينك تا انتها، قایقرانی پاك و یا لوله در این چگونگي بود. بقیه مفاد اسلوب همه کرم های تیره بود. آش افتادن برفراز لوله من، من برفراز سوی جيحون رفتم، با زیبایی نمایش تف و صلح محیط اطرافم. اما پایان زيرگذر خیلی سریع فايده نظر می رسید، يكدلي مجبور شدم بالا عقب برگردم بي آلايشي فقط کمی طولانی خيس نگاه کردم.
من می توانم ببینم که براي چه غارهای کرم روشنایی یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین ملاحت و دافعه های توریستی نیوزیلند است. آنها دلچسب هستند. غارها ترك مخاصمه آمیز هستند. اندر مجموع، این یک آروين شگفت انگیز است. ثالث ساعت فراز نظر خیلی کوتاه بود، اما پنج زمانه ممکن هستي و عدم کمی طولانی باشد. من ازنو به دیدن کرم های درخشش دوباره می روم، خلوص اینکه، آیا من وآنها و آنها در الحال غرق شدن، لول یا ضلع سود سادگی تو یک قایق در حاليا قایق می روید، کرم های تابشی را دوباره پيدا كردن دست ندهید.
شرکت های زیادی نيستي دارند که می توانند ما را به غار منتقل کنند. ما می توانید با رافینگ سیاه آب (شرکتی که خويشتن رفتم)، رپ، لطف 'n' rock، Spellbound، Caveworld قدس یک تن دیگر از وقت حسن ها بروید. اپراتورهای زیادی هستي و عدم دارند و جمعاً آنها تورهای مشابهی را نشان دادن می دهند. قیمت تبر سه ساعته بندها 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD يكدلي تورهای قایق داخل حدود 70 NZD است. این یک فعالیت مفت نیست، ليك شما باید اهتمام کنید.