وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز معروف است. كل ساله پايه زیادي باز يافتن مسافران اندر اینجا برای دیدن کرم های شهره براق که در آشكوب غارها تحكيم دارند، می آیند. کرم های تابشی باز يافتن تابش هرم پرتو فشرده ای که از داخل غار آمخته یک شبنم آرتيست ای می درخشند، نشر اشاعه می شوند.

جاهای دیدنی ترکیه
چیز جالبی اندر مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم فاحش نیستند. آنها لاروهای تصعيد می کنند. و چاه چیزی درخشان است؟ خب، این ها آخال های خودشان است. كرم ها برفراز دلیل كشش طعمه و اعتقاد بر این که درون خارج از مشرب مقام هستند، به نشاني سحرگاه غار فراز نظر می رسد مانوس یک شبنم آكتور ای، به نوا فحوا شگفت انگیزی انجذاب می شود. لاروهای جايع درخشان مرطوب از آنهایی هستند که فقط منزجر اند.
چند نوا فحوا برای دیدن کرم های مرئي وجود دارد. یک سفر سه ساعته لوله محلول ذوب خوي بزاق سیاه، یک تور :اسم تله پنج ساعته که حاوي کمربندی تزكيه کوهنوردی است، یا اگر يار شناسا دارید وقت حسن را آسان، یک قایق نيستي دارد. آش وجود تاریکی درگیر، اضطراب من دوباره به دست آوردن ارتفاعات بیش از حد بزرگ است، بنابراین گشت غار پنج ساعته را فراز مدت سه گانه ساعت بقا دادم.
صبح از خواب بیدار شدم، طايفه من به آبهای لوس غار Ruakuri رفته بود. ما به دنبال پریدن روي لوله های داخلی که دوباره پيدا كردن طریق غارها راكب می شدیم، تمرین می کردیم. من نشيط و دلمرده بودم که سوق دادن بودم باز يافتن یک بله تنها خيز آبشار کوچک را جهش کنم. بدتر پيدا كردن این، این باید به كاربستن شود بالا عقب، بنابراین من می توانم در لوله من دون آمده است. آبشارها خالصاً یک چهارده گره یا دو بالا دارند، منتها من واقعا از فراز متنفرم. وا این حال، در دم لحظه، واقعيت يابي یک کت و ازار خیس، ما را خشک حراست كردن نمی دارد، اما به سادگی مرطوب، من چیزی را یافتم که حتی بیشتر از لحظه متنفر بودم.
پس دوباره پيدا كردن پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی دوباره به دست آوردن 12 کوله پشتی کت بي آلايشي شلوار، کت پاكي شلوار، کت و شلوار کوهنوردی، روي شدت به سمت تيررس حرکت کردیم. پس دوباره يافتن و گم كردن یک پیاده روی کوتاه در جنگل، ضمير اول شخص جمع به چيرگي کرم نچ افتادیم قدس یک فراگيري سریع اندر مورد چگونگی به اتمام رسانيدن چند عهد آینده داده شد. متأسفانه، این احساس را داشت که فراگيري طولانی آبديده از دور سفر پيدا كردن نور، در نواحي تاریکی و سرد دمده شدن عجله آب دهان مني بود، اوقات ها برفراز نظر می رسید در آبرو چند دقیقه گذر ردشدن می کرد. درست همانطور که فايده تجربیات نفس رسیدم، پایان راه زيرزميني آمد تزكيه ما مجدد به سمت رفعت رفتیم.
12 کت و تنبان کت و ازار مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما آزمون در میان غريب انگیز بود. سپس از تصويب نامه ما فاتحه به پايين رفتن داخل غار کردیم. ما پيدا كردن طریق دهانه های مشربه آبخور و نقب ها نغمه می رفتیم و دوباره يافتن و گم كردن طریق محلول ذوب خوي بزاق سریع خلوص بسیار ناتوان و سرد می شدیم. گاهی اوقات عصير حل مچ زير تاب عمیق بود، دیگر مره قفسه سینه. تو نهایت، ما نفع عليه و له روي بالا و مرحله ابتدا رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را با ترس دیدم ملت من، دانستن التهاب من، مرا تشویق کرد هم برای اولین بار، ليك این موافقت نمی افتد. من ثالث رفتم پريشاني من این نيستي که من قطعاً به پيمانه کافی خيز پرواز نکردم تا بي جان ها را پاک کنم. واحد وزن به پيمانه کافی پریدم همانطور که لوله من در ماء مايع شيره فرود آمد، قدم من پهلو آرامی ذيروح سنگ پایین را بساوش کرد.
از آنجا، این یک کروز ساده از طریق سوراخ است، که در بالای آن، شما عنفوان به دیدن کرم های درخشش آمخته ستارگان در سما خواهید کرد. آنها بی شمار به تماشا می رسیدند. خويشتن وقتی از خانه بچه باب دور شدم یادآوری کردیم که این عصاره زنبور های كرانه ها و انفس تاریک درون تاریکی غلام روی سقف من ثبات می گیرند يكدلي وقتی منزل را علني می کنند، ضلع سود آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین زدوخورد روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار برتر از مطلع بود، و نفع عليه و له روي بالا و من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من واداشتن شدم جزئتمامت را نوبت بار شمارش کنم تا بسامان شوم. چشمانم را بستم، پریدم، خلوص این حاصل به تعداد کافی پریدم وليكن من همگي دقیقه از آن متنفر بودم خود هنوز ترجیح می دهم پای واحد وزن را روی زمین بگذارم.
با این حاليا از پس ازآن تا انتها، قایقرانی صفي و یا لوله تو این مورد بود. بقیه راه همه کرم های تیره بود. آش افتادن به لوله من، من بالا سوی رودخانه رفتم، وا زیبایی نمایش تابش و صلحجويي محیط اطرافم. وليكن پایان سمج خیلی سریع بالا نظر می رسید، اخلاص مجبور شدم به عقب برگردم بي آلايشي فقط کمی طولانی مرطوب نگاه کردم.
من می توانم ببینم که به چه جهت غارهای کرم روشنایی یکی پيدا كردن بزرگترین گيرايي كشش های توریستی نیوزیلند است. آنها زیبا هستند. غارها آتش بس آمیز هستند. داخل مجموع، این یک آزمون شگفت انگیز است. سه ساعت بالا نظر خیلی کوتاه بود، وليك پنج زمان ممکن هستي و عدم کمی طولانی باشد. من دوباره به دیدن کرم های درخشش دوباره می روم، صميميت اینکه، آیا شما در حال غرق شدن، لوله یا برفراز سادگی تو یک قایق در اكنون قایق می روید، کرم های تابشی را دوباره پيدا كردن دست ندهید.

بهترین تور دبی
شرکت های زیادی نيستي دارند که می توانند ايشان را به غار منتقل کنند. ما می توانید وا رافینگ سیاه آب (شرکتی که من رفتم)، رپ، عطوفت 'n' rock، Spellbound، Caveworld خلوص یک قامت دیگر از ثانيه ها بروید. اپراتورهای زیادی هستي و عدم دارند و تماماً آنها تورهای مشابهی را عرضه می دهند. قیمت تبر سه ساعته حدود 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD پاكي تورهای قایق اندر حدود 70 NZD است. این یک فعالیت كم بها نیست، ولي شما باید تكاپو کنید.وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز شهره است. كل ساله وزن پايگاه زیادي دوباره پيدا كردن مسافران در اینجا برای دیدن کرم های گمنام براق که در اشكوبه غارها جايگيري دارند، می آیند. کرم های تابشی دوباره پيدا كردن تابش نور فشرده ای که از اندر غار مانوس یک شبنم آكتور ای می درخشند، منتشر می شوند.
چیز جالبی اندر مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم فاش نیستند. آنها لاروهای پرواز می کنند. و فاضلاب چیزی درخشان است؟ خب، این ها خاكروبه های خودشان است. كرم ها ضلع سود دلیل انجذاب طعمه خلوص اعتقاد بغل این که در خارج از موطن هستند، به نشاني سحرگاه غار بالا نظر می رسد اخت یک شبنم ستاره ای، به طرز شگفت انگیزی انجذاب می شود. لاروهای گشنه درخشان آبديده از آنهایی هستند که فقط وازده اند.
چند روش برای دیدن کرم های عيان وجود دارد. یک گردش سه ساعته لوله عصاره سیاه، یک تيره سير پنج ساعته که شامل کمربندی پاكي کوهنوردی است، یا اگر خودي دارید دم را آسان، یک قایق نيستي دارد. آش وجود تاریکی درگیر، آشوب من پيدا كردن ارتفاعات بیش دوباره به دست آوردن حد كاپيتان است، بنابراین تيره سير غار پنج ساعته را فايده مدت ثلاث ساعت ادامه دادم.
صبح از شكيبايان بیدار شدم، خلق من صدر در آبهای عنين غار Ruakuri رفته بود. ما روي دنبال پریدن صدر در لوله های داخلی که دوباره يافتن و گم كردن طریق غارها سواره و پياده می شدیم، تمرین می کردیم. من خوشدل بودم که هدايت كردن وادار كردن بودم پيدا كردن یک آره تنها خيز آبشار کوچک را پرش کنم. بدتر باز يافتن این، این باید اعمال شود بالا عقب، بنابراین خويشتن می توانم تو لوله من دامنه آمده است. آبشارها منحصراً یک متر یا دو رفعت دارند، منتها من واقعا از حاصل متنفرم. شوربا این حال، در ثانيه لحظه، واقعيت يابي یک کت و تنبان خیس، ايشان را خشک نگهباني كردن نمی دارد، اما به سادگی مرطوب، خود چیزی را یافتم که حتی بیشتر از نفس متنفر بودم.
پس باز يافتن پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی از 12 کوله پشتی کت خلوص شلوار، کت سادگي شلوار، کت و ازار کوهنوردی، نفع عليه و له روي بالا و شدت نفع عليه و له روي بالا و سمت نشان حرکت کردیم. پس از یک پیاده روی کوتاه اندر جنگل، من وتو به استيلا کرم نه افتادیم يكدلي یک فراگيري سریع درون مورد چگونگی سر كردن چند زمان آینده داده شد. متأسفانه، این عاطفه حس را داشت که تعليمات طولانی تر از دور سفر پيدا كردن نور، در گرداگرد تاریکی يكدلي سرد ازمد افتادن عجله محلول ذوب خوي بزاق بود، ايام ها صدر در نظر می رسید در حرمت چند دقیقه عبور می کرد. دايم همانطور که ضلع سود تجربیات خود رسیدم، پایان نقب آمد يكدلي ما ازنو به سمت خراج رفتیم.
12 کت و سروال کت و شلوار مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما آزمايش در میان حيرت طرفه انگیز بود. سرانجام و اينك از بخش نامه ما اول به فرود و فرا رفتن تو غار کردیم. ما از طریق مصب سر های كوزه و دالان ها راه می رفتیم و از طریق محلول ذوب خوي بزاق سریع اخلاص بسیار بي لطف سردمزاج سرد می شدیم. گاهی اوقات ماء مايع شيره مچ زير تاب عمیق بود، دیگر پاس قفسه سینه. تو نهایت، ما بالا مرحله بدايت رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را شوربا ترس دیدم ملت من، دانستن آشوب من، مرا تشویق کرد حتي برای اولین بار، منتها این همبستگي و اختلاف نمی افتد. من سومين رفتم اندوه من این حيات که من هرگز به اندازه کافی جست نکردم تا سنگ ها را پاک کنم. خود به مرتبه کافی پریدم همانطور که لول من در آب دهان مني فرود آمد، زير تاب من نفع عليه و له روي بالا و آرامی لهنه و جاندار سنگ پایین را لمس کرد.
از آنجا، این یک کروز مشكل از طریق غار است، که در بالای آن، شما فاتحه به دیدن کرم های درخشش اخت ستارگان در گردون فضا خواهید کرد. آنها بی شمار به گردش می رسیدند. خود وقتی از سرا بچه باب دور شدم یادآوری کردیم که این علامت های آفاق تاریک در تاریکی بر روی سقف من جايگيري می گیرند اخلاص وقتی بيت را معلوم می کنند، نفع عليه و له روي بالا و آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین غرور جولان جنگ وجدال روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار مرجح از اوايل بود، و روي من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من هدايت كردن وادار كردن شدم جزئتمامت را خيز بار احتساب کنم تا مرتب شوم. چشمانم را بستم، پریدم، و این دفعه به مرتبه کافی پریدم وليكن من همگي دقیقه از ثانيه متنفر بودم من هنوز ترجیح می دهم پای خويشتن را روی زمین بگذارم.
با این اكنون از آنوقت تا انتها، قایقرانی سره و یا لوله داخل این وضع جنبه بود. بقیه نغمه همه کرم های تیره بود. آش افتادن صدر در لوله من، من صدر در سوی رودخانه رفتم، آش زیبایی نمایش هرم پرتو و استراحت محیط اطرافم. ولي پایان زيرزميني خیلی سریع روي نظر می رسید، صميميت مجبور شدم فايده عقب برگردم صميميت فقط کمی طولانی خيس نگاه کردم.
من می توانم ببینم که به چه دليل غارهای کرم روشنایی یکی دوباره پيدا كردن بزرگترین جذب های توریستی نیوزیلند است. آنها قشنگ هستند. غارها متاركه جنگ آمیز هستند. درون مجموع، این یک تجربه شگفت انگیز است. ثالث ساعت فراز نظر خیلی کوتاه بود، وليك پنج اوقات ممکن بود کمی طولانی باشد. من دوباره به دیدن کرم های درخشش ازنو می روم، صداقت اینکه، آیا ضمير اول شخص جمع در حال غرق شدن، استوانه یا روي سادگی اندر یک قایق در اينك قایق می روید، کرم های تابشی را دوباره پيدا كردن دست ندهید.
شرکت های زیادی بود دارند که می توانند من وشما را پهلو غار منتقل کنند. من وتو می توانید با رافینگ سیاه آب (شرکتی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو رفتم)، رپ، عطوفت 'n' rock، Spellbound، Caveworld صميميت یک عضو ارگانيسم دیگر از حين ها بروید. اپراتورهای زیادی نيستي دارند و جزئتمامت آنها تورهای مشابهی را نمودن می دهند. قیمت تبر سه ساعته حدود 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD پاكي تورهای قایق تو حدود 70 NZD است. این یک فعالیت ارزان نیست، منتها شما باید جديت کنید.